11 april 2014

Vad vore livet utan bergochdalbanor...

Det blev lite att göra i veckan. Men betoning på lite. Men måndag, tisdag och onsdag hade vi 2 dykare om dan. I måndags var det förfärligt dålig sikt, så dykarna var inte så nöjda. Men de var nöjda med oss och gav bra med dricks. De kontaktade mig till och med för att eventuellt boka in fler dyk. Men de lyckades inte hitta barnvakt åt barnen hemma i USA, så de kunde inte ändra sin hemresa.

Tisdag var det två snubbar från Boston som dök med oss. Helt ok dyk, mycket bra service. Så de bokade en dag till. I onsdags åkte Alec till San José, så jag fick ta hand om dyken själv. Det gick superbra. Fin sikt och bra dag. Manta på ytan, men jag har fortfarande inte sett en under vattnet.

Idag pratade jag med Adam igen. Via Facebook.Inte direkt optimalt, men Skype funkar inte hos honom. Det blir nog inget mer av vårt förhållande. Tyvärr. Så jag gör upp egna planer igen. Pratade lite med Jen, funderar på att skicka mitt cv till BVI. Får se hur jag gör...



1 kommentar: