6 maj 2014

Vi har börjat packa ihop dykcentret nu. Trots att vi skulle hålla öppet till och med den 10e. Alec skickade ett meddelande till chefen idag för att kolla vilken dag han kör till San José så vi eventuellt kunde åka med honom. Då svarar han att vi måste vara ur lägenheten den 13e. Kul. Tidigare har han sagt att vi måste vara kvar till den 15e. Så Alec blev skitsur, eftersom han bokat flyg den 16e.

Igår satt jag och skrev ned olika priser för flyg. Det visade sig att oavsett om jag vill hem till Sverige eller flyga till södra Karibien så blir det billigare att flyga från Florida. Inräknat flyget till Florida. Så jag bokade en biljett till Fort Lauderdale. Jag skickade ett meddelande till Maggie, hon hämtar mig på flygplatsen, sen kan jag bo hos henne. När jag väl är där ska jag försöka planera min framtid...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar