11 april 2013

Jag har varit här i en vecka nu, och jag har fortfarande inte gjort ett ordentligt dyk. Jag skulle dykt häromdagen på eftermiddagen, för att kolla in Sandy Bay här utanför hotellet. Men det började blåsa och värsta vågorna kom in. Så det var inte aktuellt. Sen höll den vinden i sig ett par dar. I förrgår följde jag med en av instruktörerna från centret på Nissi Beach för att dyka i Green Bay. Men den ena av eleverna tyckte inte det var så jättekul, så han simmade en pytteliten runda med mig. Min dator loggade hela 3 minuter på 3 meter! Men jag kom iaf fram till att min ganska tunna långa våtdräkt tillsammans med en kort från dykcentret var lagom för att inte frysa ihjäl. Dock tog det några timmar efteråt för att få upp kroppsvärmen igen då det fortfarande blåste och solen gömde sig bakom molnen. Imorgon är jag ledig, men sen blir det nog dyka i Sandy Bay...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar