14 februari 2013

Idag har vi haft 16 kinesiska snorklare. Fast jag vet inte hur många av dem jag kan påstå faktiskt snorklade. Tre klättrade tillbaka på båten inom 5 minuter. Resten av tiden bestod för mig i att bogsera de flytvästbeklädda, icke simkunniga asiaterna tillbaka till båten. Eller hindra dem från att sparka sönder korallrevet med sina simfenor. Man skulle kunna påstå att jag var hyfsat trött efteråt.

Eftermiddagen bestod i att serva en regulator och sen ett dyk på husrevet. Det suger verkligen. Maldiverna får anstränga sig lite mer om jag ska bli imponerad. Jag var just på gymmet för första gången. Jag får nog också anstränga mig lite mer om nån ska bli imponerad...

2 kommentarer:

  1. hej Emma
    lite bilder kanske
    kram pappa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska försöka, är inte så bra på bildhanteringen med min nya dator. Dessutom är internet extremt segt för bilduppladdning...

      Radera