12 januari 2013

Jag är hemma i Sverige nu. Sitter ute i Gullbrandstorp med världens förkylning. Bihålorna dunkar, och jag är faktiskt ganska glad att jag inte ska flyga nånstans de närmaste dagarna. Och att dyka skulle definitivt inte gå.

Jul och nyår har passerat, och jag saknar Zanzibar. Men nu bär det av mot nya mål så får jag se om det blir återseende med Afrika så småningom. Om några veckor ger jag mig av till Maldiverna för att jobba. Det är ett av ställen jag velat jobbat på, så nu får jag testa på det också.

Jag ser fram emot att använda min nya Aqualung regulator som jag köpte till mig själv i julklapp. Jag bytte in min gamla Mares, har inte använt den på närmare ett år och orkade inte fixa den. Men först ska jag bli frisk från min förkylning...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar